Enviat per: Núria Juanico | febrer 10, 2010

Les set aromes del món

Amb un extens treball de documentació al darrere, Bosch ens transpota pels paratges orientals i s’endinsa fins l’Àfrica negra. La recerca d’una llavor especial de cafè és l’excusa per fer viatjar al lector tant en l’espai com en el temps. L’acció és fluïda però el pes de la novel·la recau en els escenaris i els personatges. La història gira al voltant de la figura de Dufoy, un personatge que es mostra distant i misteriós fins al final de l’obra, quan es descobreix el seu gran secret.

És una novel·la per als amants de l’aventura, les històries amb un toc de fantasia i les descripcions curulles d’elements preciosos i detalls subtils.

D’on ha sortit? D’una lectura conjunta al QL?

Anuncis

Responses

  1. a mi aquesta em va costar. La vaig començar amb la lectura conjunta del QL i la vaig acabar precisament per això. És d’aquelles que no sabries dir què no t’agrada, però la sents com molt lluny.
    En tinc alguna altre de l’alfred bosch a punt …..

  2. Jo no la conec. Me l’apunto.


Deixa un comentari

Categories

