Enviat per: Núria Juanico | gener 22, 2010

Una cosa per explicar-vos

Estèril i sense suc, la història d’un psicoanalista indi no m’ha atret en cap moment. El protagonista, que sembla tenir més problemes que els seus pacients, fa regressions al passat, que el turmenta per un amor perdut i un assassinat imprevist.

Sembla que les drogues i el sexe siguin un al·licient per despertar l’atenció al lector, però la narració és tèbia. Els personatges secundaris segueixen la línia del protagonista i no n’hi ha cap que defugi de les excentricitats per dur a terme una vida una mica normal.

No m’allargo més, aquest no el recomano.

D’on ha sortit? De la pregunta del dia del QL?

Responses

  1. en vaig començar un d’aquest autor, que no va durrar més de 30 pàgines. Ni recordo el titol. L’autor queda definitivament apuntat a la llista dels que no cal…

  2. Doncs per mi va ser una gran decepció aquest llibre perquè altres de l’autor m’havien agradat molt. I sobretot el darrer que havia llegit d’ell No m’abandonis mai que em va entusiasmar. I aquest, com a tu, el vaig trobar molt poc interessant.

  3. No he llegir res de l’autor, però està bé que no els el recomanes si a tu no t’ha agradat 🙂


Deixa un comentari

Categories

